FOLLOW | DASHBOARD.
Why Is Love So Hard To Find ENTRIES PROFILE STUFFS

TEDDY TIGER
Happy one year sayang .
Saturday 2 March 2013 | 0 loner (s)

Norfaqihah bt mohdyusoff <3

Assalamualaikum , Hello semuaa , im syafiq here. Okay pada 26.2.2013 <3 . Syafiq sudah pun besama dgn norfaqihah selama setahun . :')  i just want to say " HAPPY ONE YEAR SAYANG!" saya tahu banyak sangt dugaan kita selama setahun kita couple rite. :') but itu semua alhamdullilah saya kuat menghadapi semua dugaan tu . And thanks awak sebab selama ni awak still boleh terima saya yang kadang kadang saya ni buat awak menangis , badmood , tension , annoying , menyampah and so on. :D naaahh bnyakkan benda yang saya selalu buat! im sorry :( "I will try the best to you" . Tahun 2013 ni syafiq rasa lagi banyak dugaan yang akan datang dengan SPM , Class Tambahan, Tuition, bnyak benda nak kena buat. Dear NORFAQIHAH BINTI MOHD YUSOFF. I already try the best for you as i can :') and thankyousomuch for present yang awak bagi dekat saya :) SAYA AMAT SUKAKANYA :') iloveyousomanymuch!. sorry sbb post benda ni lama sngt! act syafiq takde masa nak bukak blogger! tapi hari ni! 3.3.2013 .. syafiq berjaya post ! thanks jugak dekat orang yang membaca ni :) syafiq bangga dengan anda! *claphand* okay guys! bye bye! takecare your self :'> .



OLD | NEW