FOLLOW | DASHBOARD.
Why Is Love So Hard To Find ENTRIES PROFILE STUFFS

TEDDY TIGER
Jangan Macamnilah Kawan
Thursday 27 September 2012 | 0 loner (s)


hei! assalamualaikum! post ini ditujukan kepada kawan balik syafiq dalam class! tapi tahu la sekarang dia dah taknak kwan syafiq ke tak! syafiq berharap sngt dia baca post ni . act syafiq sedih jugak baca tweet dia, nak buat mcmana maybe dia emo sngt waktu tu....  okay cerita dia mcmni! tetttttttttttt! perlu ke nak cerita! -.- okay pendekkan cerita ni salah faham . melibat kan dua orang makhluk allah yang disayangi dan termasuklah dgn syafiq! korang jgn tnya siapa la okayyy :) syafiq taknak la ber-musuh musuh kat dalam class tu.. sumpah menyampah! takboleh nak happy happy mcm dulu! syafiq tengok! post blogger tu pun dah delete so syafiq harap kau pun jangan nak touching la ! syafiq taknak salahkan sesiapa! okay nanty syafiq cakap kat dia ! tapi syafiq tengok dia okay je cuma kau jelah , syafiq harap benda ni dah settle okay!! and tolong la jgn ade sifat nak mermusuh tu lagi . tak kesah la kalau kau taknak rapat dgn aku lepas ni! tapi ingt aku taknak bermusuh dgn classmate yang aku hormat korang selama ni! sorry kalau selama ni kalau perangai aku ni buat korang meyampah dgn aku.. im so sorry guys! aina, syaza , taufi if  aku ade buat salah maafkan aku :) okayyy , kdaa byee  salam! good luck for your final exam .


Hahaha :D maybe ni tinggal kenangan .



OLD | NEW