FOLLOW | DASHBOARD.
Why Is Love So Hard To Find ENTRIES PROFILE STUFFS

TEDDY TIGER
Classmate
Monday 3 September 2012 | 0 loner (s)


hari ni ... hari yang paling boring dalam class tadi -.- . reason pertama kawan karib (rusydi) syafiq takdatang. reason kedua syafiq belajar sekejap, tak boleh nak focus. reason ketiga syafiq tak lepak kawan perempuan. reason terakhir budak cina class syafiq boleh pulak main cube time cikgu tengah mengajar , memang kena membebel la kan :/ . act syafiq kecewa dgn sorang kawan classmate syafiq.. tah la.. maybe waktu tu syafiq dah excited then tiba tiba kena cencel .. -.- ahhhh! syafiq mula mula dah pikir bende tu mesti takjadi.. last last betul betul takjadi... syafiq tak marah kat sesiapa pun , just syafiq kecewa je..  dia cakap ' syafiq kau marah kat aku ke?' . syafiq hanya boleh tersenyum je... malas la nak mengada ngada ni., kalau tak rusydi selalu buat syafiq ketawa but hari ni dia tak datang... dah la tadi syafiq duduk kat sebelah budak yang bajet tahu semua benda kat dunia ni.... korang nak tahu,, siapa dia? budak tu ialah faiz si gemok! tak padan dengan gemok!! jap! nak tahu budak gemok tu penah cakap apa? dia cakap waktu pagi raya taboleh melawat kubur  . bila tanya sbb?? dia cakap "ada la" tak ke nama vangang!! fuckkkkkkkkkk! tadi menyirap jugak duduk sebelah dia... takpa la ! kita ni hanya manusia biasa je kan ! apa yang boleh dibuat ialah masuk telinga kanan keluar telinga kiri.. kan kan .. wahai aina suhada , syaza shahirah . aku mintak maaf sbb aku terpakse berhenti tution. aku tak boleh buat apa.. ni mak aku punya pasal... korang dah ade kawan kat sana.. jadi takde masalah ah kalau takda aku kan ... ramai lagi kawan kat situ.. jgn la buat muka sedih dekat aku,, sbb aku rase sebesalah pulak.. :) okay guys byee! :3



OLD | NEW