FOLLOW | DASHBOARD.
Why Is Love So Hard To Find ENTRIES PROFILE STUFFS

TEDDY TIGER
26.7.2012 :*
Thursday 26 July 2012 | 0 loner (s)



She’s my best girl friend
she’s my princess
she’s the cutest thing ever created
She’s  the prettiest girl in my eyes
She’s a caring person.
She’s noty girl
She’s a hard-worker
She’s loyal , honest and amazing!
Im a lucky guy! I know! :D



Hello guys :) , seperti biasa syafiq akan sambut anniversary dgn qeha si comel setiap bulan . yahoo!  Today! hari syafiq tunggu tunggu selama ni! HAPPY 5 MONTH DARLING! :3 . saya tahu ni record baru awak kan couple 5month!  Hope kita stay kekal smpai bila bila okay  .. saya nak mintak maaf if selama ni saya selalu buat  awak badmood kan? Im so sorry! *kesatairmata*. Sebenarnya syafiq dah bagi text anniversary kat qeha.. kalau korang nak tngok.. pergi la ambik phone qeha tu!! :D semalam syafiq ade belikan hadiah untk qeha! Sanggup pergi rawang cuaca panas2 :) seeeeee! itu adalah Pergorbanan untuk dia! Hope dia suka apa yang syafiq bagi kat dia !  :’) , please letak kat meja belajar kalau awak sayang kat saya  :3 hadiah itu pemberi semangat kalau awak  ‘study’. Ingat tu!! :D  and! Tadikan syafiq dah buat apa yang syafiq dah rancang! :) alhamdulilah! Dgn jujor! Syafiq happy sngt dia caring sngt dgn syafiq.. muka awak nmpak takut tadi, , awak terus diam bila saya ckap ‘ bila saya tinggalkan awak mcmana?’HAHA’saya dah Nampak yang awak betul betul taknak tinggalkan saya! ILOVEYOU! Auuuumm! *tiger* , finaly! Syafiq cakap kat qeha dgn muka nak menagis ‘ saya nak awak tahu yang saya sayang kat awak sngat! HAPPY ANNIVERSARY 5 mounth! Sayangggg!’ * sambilbagihadiah* :3 haha! Korang nak tahu! Qeha terkejut! :) then dia terus cubit tngan syafiq! Muka qeha nak nagis! :’) syafiq tahu dia terharu right! , tapi syafiq sekejap saja dgn qeha, sbb van syafiq dah nak gerak, so tak dapat dating lama lama dgn qeha! Tapi syafiq dah buat apa yang syafiq nk buat kan girlfriend syafiq sendiri! Thank you so much classmate . diorang yang sokong syfiq! Cakap dgn yana! Please be jelly! :D HAHA’ saya nak jadi boyfriend the best for you princess qeha! Kdaa! Bye sweetheart <3 ! muaaaahh! :*



OLD | NEW