FOLLOW | DASHBOARD.
Why Is Love So Hard To Find ENTRIES PROFILE STUFFS

TEDDY TIGER
NOT BAD -._.-
Tuesday, 17 July 2012 | 0 loner (s)

Hey korang, YEAH! hari ni memang hari yang buat aku nak tercabut jantung dalam badan aku ni . HAHA #Tension . Korang nak tahu? , aku bagi tahu la ni ! hari ni aku kena bagi bendera MALAYSIA dekat pengetua! WAAOOO! aku rase mcm tak boleh buat! tapi ade monster comel yang bagi semangat kat aku ! yeah! akhirnya pagi tadi! aku bejaya la jugak! -.- #Tangandibahu. Btw aku jadi ketua komanden, okay ramai yang cakap benda yang baik daripada yang tak baik :) fuuh! . Aku pun tak tahu kenapa aku boleh gelak tengok platun aku lipat bendera .. TAPI! cikgu krs sendiri kata pujian dekat aku  .. yeah!!  so jgn jelly :) bye :3



OLD | NEW