FOLLOW | DASHBOARD.
Why Is Love So Hard To Find ENTRIES PROFILE STUFFS

TEDDY TIGER
LOVE YOU :*
Tuesday 17 July 2012 | 0 loner (s)



hey hey hey! :3 korang nampak tak picture kat atas ni .. yeah kalau taknampak tu orang kata cepat pendek umur :) HAHA' #joking, iya! that's my GIRLFRIEND <3 .. okay nama dia 'Norfaqihahyusoff Binti Mohdyusoff' yess! saya tak salah eja kan awak :* . Okay picture ni kita download senyap-senyap ! please jgn bagy tahu orang .. okay kiteorang couple dah 5bulan 21hari mulai tarikh ni 7/17/2012 . TAPI! tarikh saya melamar dia jadi wife saya 27/2/2012 . haks! <3 sorry baby! saya dah pecahkan rahsia. :D . okay awek ni dulu sombong orangnya! seriusly! awek ni ganas! okay saya jujor yang dia penah panggil saya 'bontot' saya tahu membe membe saya slalu panggil saya 'botem' tapi tak la smpai bontot, hahaha, then saya marah , tahu pun takot :) okay start hari tu saya mula sukakan dia <3 .. tapi saya tak tahu dia suka ke tak saya ni! :) yeah! then ade membe dia suruh saya try couple dgn 'Dia' .. mula mula memang takot jugak nak mintak! tapi! wa kena jugak tunjuk yang wa genttel :D .HAHAHA'  okay then dgn lafaz bismillah saya pun diterima olehnya <3 aku mula mula tak pecaya jugak, 'orang mcm saya ni ade orang nak' . HAHA' kalau korang tegok saya kat sekolah amat la sakoi! ;) saya buat blog ni pun sbb jelly tengok 'Dia' pun ade blog!  okay still smpai sekarang saya bahagia dgn PRINCESS MONSTER #Namabaru .  :* saya yang letak nama tu! yeah! sbb peha dia mcm Burung Unta . eleh! tak kesah la semua tu! saya harap dia setia dgn aku sampai bila bila okay! dia dah tahu apa yang saya suka dan apa yang saya taksuka , korang nak tahu? tnya la dia!? week! :P okay sebenarnya bnyak lagi aku nak ckap! tapi sekarang time main football!! #OHMYENGLISH :) nanti nanti aku story okay!  sorry again :3,, OHYAA! aku lupa nak ckap kat princess aku yang aku sayang dia ketat ketat! HAHA' bye <3



OLD | NEW