FOLLOW | DASHBOARD.
Why Is Love So Hard To Find ENTRIES PROFILE STUFFS

TEDDY TIGER
LUNCH :*
Wednesday 18 July 2012 | 0 loner (s)



Hello korang , today saya ade pergi LUNCH dgn someone <3 . yeahh :) korang nak tahu! haa, dia adalah monster comel saya #Tangandibahu . Tarikh hari ni 17/8/2012 . Yang sebenarnya , semalam kiteorang dah LUNCH sama sama, tapi.. tiba tiba pulak hari ini kawan dia ajak pergi LUNCH dekat KFC.. :) dgn selamber! saya ckap 'OKAY JOM' . Haha, bila saya tengok muka dia, mcm taknak pergi. Then bila saya paksa baru dia nak pergi! kankankan!. Time ondeway nak pergi KFC tu saya pura pura jadi buta so comel kita yang pegang tngan dan bawak saya pergi KFC! alololo so shuweet! yeah.. okay bila dah sampai KFC .. dia terus pergi tingkat atas , nampaknya saya la yang kena order sorang sorang! Tsk Tsk Tsk ;'( .. #Majuk . Lepas tu kan! DENGAR LA NI!! saya dah dapat makanan , saya pun naik atas.. bila sampai atas jea.... jengjengjeng! dia tengah main GELONGSOOO dgan kawan dia.. #child :D HAHAHA' saya pandang dia lama lama! #Sambilpegangmakanan . Then baru dia perasan saya --' haks! lepas tu dia buat muka comel! ni nak cover punya pasal kan! , nasib baik dia comel :3 . okay lepas tu.. dia malu malu pulak nak mkan FACE TO FACE, arhh! #Tension. saya pakse dia jugak suruh makan menghadap saya,,, Akhirnya .. makan jugak dia depan saya :') saya nak tnya awak? buat ape nak malunya,, sya bukanya JUSTINBIEBER! #Tetiba . Seriusly muka dia comel kalu makan ayam! ehem! tebatuk pulak! HAHA' okay .. lepas makan tu ckap thank you kat saya pun takda kan? huh! . Btw saya suka lunch dgn awak! kdaa! bye <3



OLD | NEW