FOLLOW | DASHBOARD.
Why Is Love So Hard To Find ENTRIES PROFILE STUFFS

TEDDY TIGER
RAMADAN AL-MUBARAK
Friday 20 July 2012 | 0 loner (s)





Hai korang :) today hari yang penuh bermakna bagi seluruh umat islam di seluruh dunia ni , korang semua tahu kan.. ' BULAN RAMADAN' yeahhh! dgan ini saya muhd syafiq ingat mengatakan Salam Ramadan Al-Mubarak kenapa yang  baca blogger syafiq ni , syafiq rase sekejap jea dah puasa,, OMG mcm takpecaya jea ... tapi syafiq syafiq happy sngat Ramadan dah tiba! korang mesti suka jugak kan! syafiq tahu sagt! bila bulan ramadan ni, syafiq maybe akan busy dgn hal hal surau,, syafiq jadi petugas ramadan dekat surau taman syafiq.. tahun lepas syafiq balik rumah lewat! sbb masuk tadarus. tahun ni nak masuk lagi tadarus al-quran, hey ni untuk pesanan untuk princess monster syafiq! ' awak, bila bulan ramadan ni, kita maybe tak boleh mcm dulu kan lepak lama lama, sekolah pun dah kena balik awal 12.30pm.. umi awak pun ambik awak awal right? so kita kita jumpa pun time rehat kan.. itu pun sekejap jea .. its okaay.. saya just takut tak bnyak masa nak luang kat awak syang , im try luang kan masa untuk awak , hope saya tak buat apa yang saya buat kat intan dulu. '  . yeah! aku harap korang tahun ni puasa penuh okay ,,, lelaki terutamanya!! yang mana yang kuat smoke tu! tahan nafsu korang,, allah setiasa menguji hambanya :) .. bnyak kan lah buat amal ibadat okay,, kalau boleh jgn tinggal solat.. cukupkan 5waktu ! if korang selalu miss solat subuh kan! aku cadangkan lepas sahur jgn tido la.. dah solat subuh korang nak telentang , korang punya pasal :) HAHAHA' .. kalau time remaja ni,, pergi solat terawih mmg best la kan! terutamanya kalau , main mercun , lepak , dan kacau awek time balik terawih! :P sayang jgn jelly okay.. im just kidding ! okay.. mari la kita tunaikan benda yang wajib dulu.. baru la yang sunat.. k daa korang <3 bye, MOGA MOGA KORANG DIRAHMATI ALLAH .^^ amin!


ni yang aku comfom main bulan puasa kat padang :P HAHA'



OLD | NEW